גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

נדב פרידמן ומשה אלמקאייס Quartet

ארכיון תאריך: 17 יולי 2022

משך: שעה ורבע

פתיחת הדלתות במועדון שבלול 19:00. שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).
נדב פרידמן ומשה אלמקאייס, שני מוסיקאי ג'אז המתגוררים בארה"ב, מגיעים למופע חד-פעמי בישראל עם יצירותיהם המקוריות. נדב ומשה מנגנים יחד עוד מתקופתם לימודיהם המשותפים באקדמיה בירושלים, ובשנים האחרונות בבוסטון ובניו יורק. הם ניגנו עם גדולי מוסיקאי הג'אז בניו יורק, ומביאים השפעות מגוונות לתוך מוסיקה עשירה, מרגשת ווירטואוזית. את הרביעייה ישלימו שני נגנים מהחשובים בסצינת הג'אז הישראלית כיום, גון שני (קונטרבס) ורוני איתן (מפוחית).

נדב משלים בימים אלה את התואר השני בבית הספר היוקרתי New england conservatory בבוסטון. בשנים האחרונות מנגן נדב על מגוון רחב של כלי הקשה מהמסורות המזרחית והאנדלוסית וניגן עם מוסיקאים מובילים בעלי שם עולמי כמו דייב הולנד, דוני מקאסלין, גЧייסון מורן, מיגל זנון, ארתורו אופריל, ממט עלי סנליקול, סומי ועוד. נדב ניגן ברחבי העולם עם הרכבים מגוונים והיה שותף להקמת התזמורת האנדלוסית, המדרסה.

על אף  גילו הצעיר, עם שפה מוסיקלית ייחודית, משה אלמכיאס (25) נחשב לאחד המוזיקאים המבטיחים בסצנה הישראלית; בשנים האחרונות משה הופיע והקליט עם מיטב האומנים בארץ בעולם, ביניהם בילי הארט, לארי קליין, דיינה סטיבנס, עומר אביטל, מור קרבסי, ורביעיית ניגון. 
משה הוא בוגר תואר ראשון מהאקדמיה למוסיקה בירושלים, ובוגר תואר שני מהקונסרבטוריון למוסיקה של ניו-אינגלנד (NEC) שבבוסטון. בימים אלה משה חי ויוצר מוסיקה בארצות הברית ויוצא לסיבובי הופעות ברחבי העולם.

נדב פרידמן - כלי הקשה, משה אלמקאייס - פסנתר, גון שני - קונטרבס, רוני איתן - מפוחית

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter